.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتصال 60 دستگاه اجرایی مازندران به شبکه دولت الکترونیک

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری مازندران گفت: 60 دستگاه اجرایی استان به شبکه دولت الکترونیک متصل شدند.

یدالله طهماسبی در همایش مدیران کل فناوری اطلاعات استانداری های شمال کشور در هتل سالاردره افزود: در حال حاضر این دستگاه ها از طریق این شبکه به صورت پیپرلس با یکدیگر در ارتباط هستند.
وی خاطرنشان کرد: ارزیابی وب سایتهای دولتی دستگاه های اجرایی مازندران از طریق اداره کل فناوری اطلاعات استانداری عملیاتی شده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری مازندران با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم را در دریافت خدمات الکترونیک و آشنایی آنها با این خدمات را افزایش می دهیم، تصریح کرد: سند راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران که در سال 83 تدوین شده بود در سال 88 به روزرسانی شده است.

طهماسبی با بیان اینکه 150 پروژه مربوط به فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی استان در سند فناوری اطلاعات و ارتباطات دیده شده است، یادآور شد: 400 خدمت دستگاه های اجرایی از طریق این سند برای مردم تدارک دیده که به زودی برای استفاده فعال می شود.

وی با اعلام اینکه مازندران با جمعیت سه میلیونی خود در ایام تعطیلات میزبان 12 میلیون مسافر است افزود: تعداد خودپردازهای موجود در استان پاسخگوی مطالبات مردم و گردشگران نیست، اظهار داشت: زیرساختهای توسعه شبکه های پوس و ای تی ام در بانک های استان نیاز به بازنگری دارد.

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری مازندران بیان داشت: به دلیل اینکه برنامه مشخصی برای تدوین برنامه آی تی نداریم درحوزه فناوری اطلاعات دستگاه ها به کندی پیش می رویم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.